Fel

FAQ

Doa you speak English in the Salon?

Yes, we speak english!

 

Lehet-e bankkártyával fizetni?

Igen, bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

 

Bejelentkezés nélkül is fogadnak?

Igen, bejelentkezés nélkül is fogadjuk vendégeinket!

 

Lehet időpontot foglalni?

Igen, a honlapon keresztül kiválaszthatják vendégeink a számukra megfelel időpontot, illetve fodrászt. Az Időpontfoglalás menüpontban indítható a foglalás, a BWNET felületén a fodrász vagy a szalon nevét kell megadni, ezt követően kereshető a szabad időpont.

 

Kaphatok kedvezményt?

Igen, mindenki, aki  törzsvendég programunkhoz csatlakozik (akár az első látogatás alkalmával) igénybe veheti szolgáltatásainkra és megvásárolható termékeinkre vonatkozó kedvezményeinket. A részletekről recepciós munkatársunknál érdeklődjön.

 

Hibás festés esetén reklamálhatok-e?

Igen, természetesen reklamálhat. A fodrász által vétett hibákat azonnal, felár vagy további költség felszámítása nélkül kijavítjuk. Szalonvezetőnkhöz fordulhatnak panaszaikkal vendégeink még távozás előtt.

 

3 év alatti gyermekeket is fogadnak?

Nagyon szívesen látjuk a legkisebbeket is vendégeink között. Akár a néhány hónapos kisbabákat is hozhatják szüleik, a szalonunkban használt magas minőségű hajápolók mellőzését is kérhetik a kezelés során.

 

Kutyával is érkezhetek a szalonba?

Alapvetően kutyabarát intézmény vagyunk, így nincs akadálya annak, hogy a jól szocializált kutyusok elkísérjék gazdáikat szalonunkba. Azonban a többi vendégre is figyelemmel kell lennünk, így a kevésbé kezelhető kutyáknak az üzleten kívül kell várakozniuk

 

Kaphatok cégnévre kiállított számlát az igénybe vett szolgáltatásról?

Igen, akár készpénzes, akár bankkártyás fizetés esetén van erre lehetőség.

 

Megvásárolhatom a szalonban azokat a hajápolási termékeket, amiket használnak a fodrászok?

Igen, az Indola termékeit üzletünkben megvásárolhatják vendégeink.